Forums
| Herning Blue Fox Support :: Forums :: Herning Blue Fox :: Diverse |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| Todd B | ||
|
Bestyrer: Paibjerg, kim jensen
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| Ese |
| ||
![]() Registeret medlem #125 Oprettet: man aug 17 2009, 01:07Sted: Ese Indlæg: 4 | Til de Hedeknægte der gennem tiden har hyped træneren Todd B til at være den bedste herhjemme eller en af dem, har jeg altid ment at holdet end ikke kunne tabe med min bedstemor som træner. I år Har Heden og dermed Todd ikke en guldske i munden --og derfor -- med de resultater han allerede på nuværende har nået, så bøjer jeg mig i støvet og erkender at han er en knaldhamrende god træner. Hil Todd. | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| Kenneth |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #3 Oprettet: søn okt 12 2008, 12:58Sted: Herning Indlæg: 174 | Sådan- Respekt til Palle herfra. Der er ikke mange af din slags i fiskerland | ||
| Ese |
| ||
![]() Registeret medlem #125 Oprettet: man aug 17 2009, 01:07Sted: Ese Indlæg: 4 | Tja Kenneth--pt så ønsker jeg mig en Todd under juletræet sammen med 630 andre | ||
| Trueblue |
| ||
![]() Registeret medlem #7 Oprettet: man okt 13 2008, 06:12Sted: Herning Indlæg: 45 | Todd er Gud og længere er den ikke | ||
| Ese |
| ||
![]() Registeret medlem #125 Oprettet: man aug 17 2009, 01:07Sted: Ese Indlæg: 4 | Tror sgu mine bønner blev hørt | ||
| S-S-J |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #17 Oprettet: man okt 13 2008, 05:01Sted: Herning Indlæg: 88 | hvilke bønner | ||